nieuws

GMTO Helpdesk, het rendement van de werkplaats flink verhogen!

Het rendement van de werkplaats flink verhogen? Maak gebruik van de GMTO helpdesk!

De moderne auto, zoals we die nu kennen, zit vol met met elektronisch geregelde systemen. Ondanks dat er de trainingen zijn gevolgd en de werkplaats is uitgerust met communicatie en meetdiagnose apparatuur, kan het voorkomen dat bepaalde storingen dusdanig gecompliceerd zijn het niet lukt deze zelfstandig op te lossen.

GMTO biedt de werplaats technische ondersteuning aan, wij noemen dit de ‘GMTO Helpdesk’. Dagelijks staan meer dan 15 technisch specialisten klaar om onze GMTO helpdesk abonnementhouders te ondersteunen. Taak van de helpdesk is het ondersteunen en adviseren van abonnementhouders bij gecompliceerde storingen in voertuigen.

Het doel van de ondersteuning is om bij voertuig-storingen een gericht meetplan aan te dragen om zo snel en efficiënt tot een diagnose te komen. De ervaren helpdeskmedewerkers adviseren abonnementhouders vanuit de unieke GMTO database met technische informatie, meetvoorwaarden en originele documentatie van vrijwel alle gangbare voertuigen. Hierdoor ligt het percentage opgeloste storingen zeer hoog. Tevens kunnen alle bevoegde werknemers in ons LMS systeem de storingen die door het bedrijf aangemaakt inzien.

Een investering in een abonnement voor de GMTO helpdesk is een investering in het verhogen van het rendement van de werkplaats!

GMTO Helpdesk abonnementhouder worden? Bezoek de GMTO Webshop

nieuwsGMTO Helpdesk, het rendement van de werkplaats flink verhogen!