Helpdesk

GMTO Helpdesk

Snel een specifiek schema opvragen, advies bij het aanpakken van een storing, of nagaan of jouw storing vaker voor komt. Één belletje naar de GMTO helpdesk en je weet het!

Storingen oplossen in een handomdraai

GMTO ondersteund werkplaatsen door technische ondersteuning te verlenen, ook wel helpdesk genoemd. Meer dan 10 technisch specialisten staan klaar voor onze klanten met een GMTO helpdeskabonnement.

Onze specialisten hebben beschikking over de GMTO storingsdatabase, origineel documentatie en, misschien wel het belangrijkste, de ervaring van elkaar.

Ondersteuning op afstand met Teamviewer

De GMTO helpdesk assisteert het garagebedrijf graag met het installeren van software, ondersteuning voor Pass Thru en het assisteren bij het maken van scope metingen. Om dit zo goed mogelijk te kunnen doen kan GMTO uw computer op afstand overnemen met uw toestemming. Dit doet GMTO met het programma TeamViewer.

Via onderstaande link kunt u de GMTO TeamViewer openen.

Vraag een helpdesk abonnement aan bij GMTO

De GMTO Helpdesk werkt met een Fair Use Policy

De GMTO helpdesk ondersteunt bedrijven bij de meest uiteenlopende voertuig technische uitdagingen. Om onze servicegraad op een goed niveau te houden, hanteert GMTO een Fair Use Policy. Met deze policy menen we iedere klant een goede kwaliteit en service te bieden. Het beleid zorgt dat elke klant op een gelijkwaardige wijze gebruik kan maken van de GMTO Helpdesk, en resulteert uiteindelijk in een betere bereikbaarheid en servicegraad voor al onze klanten.

Fair use policy GMTO helpdesk

Ondersteuning overzicht Helpdesk