Helpdesk

GMTO Helpdesk

Snel een specifiek schema opvragen, advies bij het aanpakken van een storing of nagaan of jouw storing vaker voor komt. Één belletje naar de GMTO helpdesk en je weet het!

Storingen oplossen in een handomdraai

GMTO ondersteund werkplaatsen door technische ondersteuning te verlenen, ook wel helpdesk genoemd. Meer dan tien Technisch Specialisten staan klaar voor onze klanten met een GMTO helpdeskabonnement.

Onze specialisten hebben beschikking over de GMTO storingsdatabase, originele documentatie en, misschien wel het belangrijkste, de ervaring van elkaar.

Helpdesk telefoonnummer: 072-564 0090

De GMTO helpdesk helpt alleen abonnementhouders. Als u geen helpdesk abonnement heeft wordt u verzocht dit nummer niet te bellen. U kunt een abonnement afsluiten in onze webshop.

Vraag een helpdesk abonnement aan

Ondersteuning op afstand met Teamviewer

De GMTO helpdesk assisteert het garagebedrijf graag met het installeren van software, ondersteuning voor Pass Thru en het assisteren bij het maken van scope metingen. Om dit zo goed mogelijk te kunnen doen kan GMTO uw computer op afstand overnemen met uw toestemming. Dit doet GMTO met het programma TeamViewer.

Via onderstaande link kunt u de GMTO TeamViewer openen.

GMTO Helpdesk voorwaarden

De GMTO helpdesk ondersteunt bedrijven bij de meest uiteenlopende voertuig technische uitdagingen. Om onze servicegraad op een goed niveau te houden, hanteert GMTO een aantal voorwaarden. Met deze voorwaarden menen we iedere klant een goede kwaliteit en service te bieden.

Het beleid zorgt dat elke klant op een gelijkwaardige wijze gebruik kan maken van de GMTO Helpdesk en resulteert uiteindelijk in een betere bereikbaarheid en servicegraad voor al onze klanten.

Ondersteuning overzichtHelpdesk