GMTO Pass Thru, vraag een offerte aan

GMTO Ontzorgt met Pass Thru!!

 

We weten het allemaal, de techniek in de autobranche ontwikkeld erg snel. Een goed voorbeeld daarvan zijn de ontwikkelingen op het gebied software en technische informatie. Voorbeeld; een voertuig komt binnen met een lastige storing. Na veel zoeken blijkt de oplossing te liggen in een software update. Je hebt een nieuw regelapparaat geďnstalleerd, het werkt alleen nog niet. Wat heb je nodig? Software! Je voert onderhoud uit, wat staat er op de onderhoudslijst tegenwoordig? Controleren op beschikbare software updates!

Naast software schrijvenkun je met Pass Thru nog veel meer;
·        Foutcode informatie
·        Technisch service bulletins
·        Inleren/coderen, denk bijvoorbeeld aan trekhaken en sleutels maar ook bijvoorbeeld gasklephuizen en ECU’s.
·        Terugroepacties
·        Schema’s
·        Onderhoudslijsten

 

Wat heb je nodig?

Om Pass Thru technisch mogelijk te maken, (los van o.a. een goede internetverbinding en een goede acculader) heb je twee dingen nodig:
·        Een Pass Thru VCI
·        Een account bij een fabrikant.

Bovenstaande zaken zijn compleet verschillend van elkaar. Wanneer je alleen een VCI hebt kun je dus nog géén Pass Thru uitvoeren. 

VCI
De VCI is vaak al in huis. De VCI van je communicatie tester is vaak al geschikt om Pass Thru mee uit te voeren. Vraag dit anders na bij je leverancier.

Account
Een account aanvragen bij een fabrikant is in veel gevallen erg ingewikkeld en tijdrovend. GMTO ontzorgt op dit gebied! GMTO heeft veel belangrijke merken helemaal doorlopen en getest. De volgende merken kunnen via GMTO worden aangevraagd(momenteel werkt GMTO aan nog veel meer merken);

·        BMW/MINI
·        Opel/Chevrolet
·        VAG (Volkswagen/Audi/Skoda/Seat)
·        Ford
·        Renault
·        Peugeot
·        Citroen
·        Volvo
·        Fiat
·        Toyota
         Jaguar
         Landrover


 

 

Waarom heb je het nodig?
 
Er zijn een aantal redenen om met Pass Thru aan de slag te gaan.
·        Minder afhankelijk door kennis in huis
·        Tijdsbesparing
·        Autobedrijf wordt een IT bedrijf
·        Blijf een aantrekkelijk werkgever voor technisch specialisten
·        Toekomst bestendig
·        Auto van de klant wordt onder één dak geholpen.
 
Hoe werkt het?
 
Praktisch voorbeeld
Een voertuig komt binnen met een klacht dat het remlampje brandt. Er blijkt een foutcode te zijn opgeslagen. Deze heeft betrekking op het remlampje. Na het controleren van het vloeistof niveau en het functioneren van de handrem blijken er geen bijzonderheden te zijn. Dat is vreemd. Mooi moment om de technisch service bulletins te raadplegen. Voor dit probleem blijkt een software update beschikbaar te zijn! Wat nu?

Het voertuig wordt via de VCI gekoppeld aan de laptop. De laptop heeft een stabiele verbinding met internet. Nu moet worden ingelogd bij de fabrikant. Vaak moet er dan betaald worden per uur om aan de slag te kunnen. Deze bedragen kunnen variëren van een paar euro tot een paar tientjes per uur die moeten worden voldaan (per creditcard) aan de fabrikant. Eenmaal binnen kan de handeling worden uitgevoerd.

Wanneer je dit niet vaak doet, is het handig wanneer er iemand over je schouder mee kijkt of het voor je uitvoert terwijl jij mee kijkt. Daarvoor heeft GMTO LIVE ondersteuning ontwikkeld. We nemen je scherm over en voeren de handelingen voor je uit.
 
Wat moet je doen?

 

Ben je geďnteresseerd en wilt u meer informatie over dit product, vul dan het offerte aanvraag formulier in. GMTO doet dan een aanbod passend bij de wensen van uw bedrijf.

Het pakket omvat de volgende punten (alles is los te bestellen);
GMTO vraagt de fabrieksaccounts aan op uw naam bij de gewenste merkfabrikanten.
GMTO levert een laptop die volledig voldoet aan de vereiste voor de voor u gekozen merken.
GMTO levert een ‘Pass Thru device’ J2534 voor het communiceren tussen voertuig en internet (merkspecifiek mogelijk)
GMTO levert een ondersteuning abonnement. Dit abonnement heeft verschillende opties
Telefonisch ondersteuning (bellen op het moment dat u uw account wilt gebruiken bij de fabrikant. GMTO ondersteunt dan telefonisch van A tot Z
LIVE ondersteuning op afstand. GMTO neemt uw scherm over en voert voor u de gewenste handelingen uit. U kunt desgewenst meekijken om te leren.


 

 
© 2017 GMTO