Online technische info en Pass Thru

We weten het allemaal, de (technische) ontwikkelingen in de autobranche gaan keihard.

Voor het universele autobedrijf geldt; hard mee rennen of stil staan. Denk bijvoorbeeld aan de ontwikkeling van hybride- en elektrische voertuigen. Ook is het zo dat veel storingen of klachten tegenwoordig een oplossing vinden in een software update. Deze software maar ook bijvoorbeeld schema’s, technische service bulletins en terugroepacties zijn allemaal online bij de fabrikant te vinden. 
 

Maar hoe doe je dat dan, inloggen bij de fabrikant en wat heb je daar dan voor nodig? Wat zijn de websites waar ik naar toe moet en wat kost het?

Allemaal vragen die we bij GMTO veelvuldig krijgen. In de praktijk blijkt dat het bij het ene merk makkelijker voor elkaar te krijgen is dan bij het andere merk. Wanneer u zich hier als universele garage in gaat verdiepen, kan dit een zeer tijdrovende zaak worden. Dit geldt voor het aanmaken van de fabrieksaccounts en voor het benodigde IT werk om computer in orde te krijgen voor ieder willekeurig merk.

GMTO wil het universele garage bedrijf helpen om de voordelen van ‘Pass Thru’ binnen de muren van het eigen bedrijf te krijgen, maar ook om het efficiënt te kunnen toepassen.

GMTO wil hier in meedenken met het garagebedrijf om een totaal pakket te ontwikkelen. Hier mee wordt het universele garage bedrijf ontzorgt kan worden. Dit pakket kunt u zelf samenstellen aan de hand van uw eigen wensen en behoeften. Omdat het per merk heel verschillend is wat er nodig is, is het moeilijk om vooraf een prijs te bepalen.  GMTO wil via een vrijblijvende offerte formulier, toetsen wat de wensen van het universele garage zijn. 

Het pakket omvat de volgende punten (indien gewenst);
  • GMTO vraagt de fabrieksaccounts aan op uw naam bij de gewenste merkfabrikanten.
  • GMTO levert een laptop die volledig voldoet aan de vereiste voor de voor u gekozen merken.
  • GMTO levert een ‘Pass Thru device’ J2534 voor het communiceren tussen voertuig en internet
  • GMTO levert een ondersteuning abonnement. Dit abonnement heeft verschillende opties
    • Telefonisch ondersteuning (bellen op het moment dat u uw account wilt gebruiken bij de fabrikant. GMTO ondersteunt dan telefonisch van A tot Z
    • IT ondersteuning, GMTO zorgt ervoor dat uw laptop altijd aan de juiste instellingen blijft voldoen om te kunnen inloggen bij de fabrikant
    • LIVE ondersteuning op afstand. GMTO neemt uw scherm over en voert voor u de gewenste handelingen uit. U kunt desgewenst meekijken om te leren.
Wilt u meer informatie over dit product, vul dan het offerte aanvraag formulier in.
© 2017 GMTO